Hallå?

Vad spännande det är att ringa runt till olika ställen. Jag tycker ju om sånt. Men jag har märkt att det inte riktigt fungerar alltid, alltför ofta är det bara signal efter signal som går. Ingen som svarar. Jag tänkte ringa och boka en grej, men som storyn of my life ringer jag 12.01. Telefontiden är över 12.00. Oh, but why??

Sen tänkte jag ringa till kära Uppsala universitet (världens bästa), men kåren vill inte svara. Och jag tycker att det känns ganska angeläget att veta om jag ska betala in kåravgift eller inte till den förestående tentan. Jag antar att jag får sväva i ovisshet ett tag framöver. Ingenting jag inte är van vid! Typ.

Idag mår jag minsann bättre. Jag vet att en hel dag i sängen med avbrott för att äta gör att man blir frisk. Så nu sitter jag här och avlslutar min frukost och löser DN:s fredagskryss och SvD:s vanliga kryss, en tant i 20-någonting-förpackning. Jag gillar det. Det värsta är att jag lärt mig korsordsorden, som att "Zoladam" är Nana och olika vanliga kemiska beteckningar. Jag vet inte, är det allmänbildande eller fördummande? Jag intalar mig det första.

Nu väntar jag bara på att kåren i Uppsala ska svara, sen ska jag plugga, städa och fixa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0