SMHI

Sofia Mirjana Hatar ... Inlagd sill? Finns ingen synonym för snö som börjar på I? Fast jag älskar ju snö så det hade ju inte gått så bra. Inlagd sill passar då bättre eftersom att jag inte tycker om det. Jag kan inte säga att jag hatar det för herregud vem ödslar tid på att hata lite sill?

Nu har jag precis varit ute med lilla Dändymän. Han är så himla duktig! Nu gick han bara till bajset en enda gång och gick därifrån när jag lockade med honom. Sen kissade och bajsade han. Är inte det ganska sjukt egentligen? Vi är tre vuxna människor som diskuterar en liten hundvalps toalettsliga åtaganden. Men det är väl nödvändigt nu i början.

Lillegulle är med mig på övervåningen. Jag tänkte att han kunde vara här och sova medan jag pluggar men han är helt lyrisk över alla nya leksaker som finns här uppe. Ingen bra idé kanske. Fast han kan få förstöra ett par strumpor, just for fun.
Eller så kan han äta upp blommorna, för det verkar vara det roligaste en valp kan komma på.

Idag ska jag plugga, och w-o-h-o-w över det, jag har inte pluggat på jättelänge känns det som. Eller det känns inte bara som det, utan det är så. Så lyckat. Jag är ganska trött på franska just nu, det känns mera som om svenskan lockar igen, vilket jag aldrig trodde skulle ske.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0