Puuuuppy!

Weho! Idag var vi och hämtade en liten, liten, liiiiten valpis! Jag älskar honom! Jag älskar alla mina djur, men jag älskar honom!! Han är så söt och ullig och man kan bara inte fatta att han kommer att bli stooor så stor en dag! Han är så söt, han andas alldeles själv! Jag blir typ 3 år omkring honom.

Han gnällde lite i bilen först när vi började åka (och då grät typ jag också), men sen var han så glad så och sov och drack och kissade på min jackärm. Så vi stannade och rastade den lilla råttan. Sen fick han komma in till oss och tyckte att det var helcoolt med allt. Våra modiga katter välkomnade honom genom att den ena gömde sig och den andra reste ragg. Trevligt gäng, tyckte han. Sen har han ätit massor och lekt massor och sovit massor.

Vi tog med honom till stallet, där han först fick träffa en stor hund av samma ras och sen var han med i stallet, han var med i ridhuset när jag hoppade (det gick jättejättebra!) och sen somnade han som en stock i bilen. Så fick han mat och sen fick vi mat och sen sov han i typ en timme och sen nu så leker han.

Jag inser att jag låter mentalt sjuk, eller som en nybliven mamma (vad är skillnaden?), men han är så üllegülle.
Fast jag saknar riktiga Ullegulle. Han borde ha varit här också!

Nighty


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0