Promenad i snön

Haha ja det skulle vara om jag var typ fem centimeter lång. Vad töntigt det låter: "åhh idag gick vi en promenad i den fina snön". Eller vad är det egentligen för skillnad på en vanlig promenad en dag i typ... mars, och en "vinterpromenad"? Man använder väl sina ben för att ta sig framåt, precis som vanligt?

Så jag gick en vanlig jävla promenad med hunden. Som var åh så söt. Efter en liten språngmarsch (jag dog, Dandy var helt oberörd) fick Dandy gå in och jag skottade en liten gång. Till mamma.

Jag tog lite (dåliga) bilder:








Så avslutar jag med skorna jag köpte från asos, galen rea!


Nu hoppas jag att de hinner komma innan lördag. Jag gissar på inte. Men jag hoppas!
Nu ska jag gå och göra lite middag tänkte jag. Allt för att slippa plugga liksom. Eller så kör jag på i en timme till och äter sen. Hmm..


Kommentarer
Hanna

det är BFFL faktiskt! Och man har ju den ädla konsten att välja vad man vill glömma! Puss snuttis

2008-11-25 @ 09:32:51
URL: http://siirala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0