Paris, je t'aime!

Alltså jag hittade billiga flygbiljetter till Paris i december. Tänk att julklappshandla där! Jag borde åka till Paris, jag måste åka till Paris. Men jag har sådär lust att åka själv. Jag får leta upp någon annan som också älskar Paris. Och någon som jag tycker om. Hahaha romantisk weekend i Paris. Jo visst, det skulle vara någonting det!

Faktiskt så vill jag åka. Men det är mycket jag vill, som att... ja mycket. En hopptävling skulle inte vara helt fel nu. Men jag tar en sak i sänder, med hoppträningen först den 14 november. Såja.

Jag ska strax kila iväg till le school, men först måste jag leta rätt på lilla barn-katten, hon har sprungit iväg igen. Jag har börjat anta att hon inte vill bo med oss?
 
Storkattan ligger bredvid mig här. Mysigt. Jag vill också bara ligga i sängen hela dagen. Istället blir mina lungor erbjudna frisk luft. Och avgaser. Det måste ju vara nyttigare att ligga inomhus.

Sådär jag, iväg och kolla posten nu, man vet aldrig när amerikaarvet trillar in!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0