Min väg

Haha det låter som titeln på Göran Perssons bok. "Min väg"....

Men jag är ju sådan som oftast nästan alltid får som jag vill. Så därför fick jag idag ett mail som mamma vidarebefodrat till mig om en liten tävling som äger rum den 6e december. Lite träning. Så nu fick jag som jag ville!
Tur har jag, tur har jag!



Snart ska jag meddela mor dåliga nyheter. Jag tappade bort hennes fina, fina brosch. Den som är från Italien. Som jag fäste på min jacka i morse och tyckte att jag var så jävla snygg. Nu kan den vara var som helst. Si j'étais maman, je voudrais me tuer. Jag hoppas jag får överleva.
Inte för att jag tror att hon blir arg, vad finns det att bli arg över? Men den var så gammal, broschen, att jag inte kommer kunna ersätta den. Den hade nog stort affektionsvärde för henne. Jävla mig. Mitt lilla pucko.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0