Fucking A!

Ja, tänka sig. Det blir en redig student av mig också! Första franskatentan fick jag A på. A är det högsta man kan få. Jag fick A.

Jag är en hemskt dålig förlorare, hemsk, jag svär och tycker att de andra fuskar och så vidare. Men det är ingenting, och jag menar i n g e n t i n g mot vilken dålig vinnare jag är. Helst av allt skulle jag anställa en hejarklack åt mig själv. Trycka upp stora affischer. Ha automatsvar på alla mail och SMS som berättar att jag vunnit, lyckats.
Idag ville jag typ ställa mig upp på stolen i klassrummet och säga att jag, jag fick minsann A! HA!

Det hade jag även gjort om jag så fick ett E (precis godkänt). För varje bedrift gör att jag känner mig som världsbäst. Och nej nej det har ingenting att göra med vilket bra självförtroende jag har. Jag har nog bara ett jäkla bekräftelsebehov som gör sig påmint i allt jag gör. Inget vackert i detta, enbart pinsamt.

Oh well. Efter att ha suttit ute i kylan i en halvtimme, bara för att jag älskar det så mycket, så kom äntligen bussen och jag kom hem efter skolan. Och sen åkte jag och mor i vansinniga 40 kilometer i timmen - dimman var Saltkråkan-aktig - till stallet och jag rastade lilla hästskruttan, som inte vill äta riktigt nu. Hon tycker inte om sina pellets. Alltid ska man oroa sig.

Imorgon ska mamma hämta en liten hundvalp. En flatcoated retriver. Spännande! Jag vill att hunden ska heta Estelle. Inte många andra som röstar för det. Jag får kalla henne för det när vi är ensamma, jag och Estelle.


Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0