Det skuttar just nu

Alldeles strax ska jag åka till stallet och träna för en tränare. Jag har inte hoppat någonting alls nästan i år. Alltså är jag helt nervös just nu, lite darrig. Jag dricker kaffe för att intala mig att det är därifrån darrigheten kommer. Jag är så töntig. Men jag kommer förmodligen sitta och mysa över mig själv ikväll och fnissa åt hur duktig jag varit.

Om jag inte ligger på intensiven by then.

Ett annat aldrig avstannande skuttande är det på valpen. När El Valpo kommer igång får man snabbt ha någonting att sticka in i käften på honom, som en krokodil ungefär. Han har förstört min hörsel typ genom att tugga på mitt öra. Trots att han efter bara några dagar har 4305836 leksaker så tror jag att han anser att människokroppar är de bästa bitleksakerna. Kul att man haffat en mördare. Kannibal.

Ja, näste man till rakning, nu bär det iväg. Help me God.


Kommentarer
Hanna

Hundibal ;) ÄMMÄT!!!!

2008-11-14 @ 16:36:31
URL: http://siirala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0