28 dagar

Javisst! Nedräkningen till årsdagen av mitt varande har börjat! 22 fantastiska år. Å vad de ska firas! He he. Jag vet inte. Antingen firar man massor eller så firar man inte alls. Som förra året, när jag åkte och gömde mig i Luleå. De riktiga vännerna kom ihåg mig. Det var ju allt som räknades.

Kaffe. Jag är sugen på kaffe. Gah. Helt fel tidpunkt.

Jaha ute var vi igår. Eller he he ute. Vi gick och tog ett par (och ja, ETT PAR) drinkar på Vampire lounge. Jag fick snällt be vakten att få komma in. Kanske inte så illa att fylla år så att man slipper böna och be. Bena och bö. Alltså jag fick be för att jag var "lite väl ung", inte någonting annat. Jag blir ju aldrig berusad. Aldrig!

Idag jobbade jag och stod i. Stod i fruktkylen och gömde mig, that is. Nej, faktiskt så jobbade jag runt. Det gick bra, plötsligt var klockan fyra och endast fyra timmar återstod innan hemgång. Ganska seg dag, lite lagom att göra sådär. Nog om det.
Vi ska ha personalfest om ett par veckor. Jag jobbar den dagen och kommer att ha exakt en kvart på mig att göra mig iordning. Om kunderna sköter sig och handlar sin sista mjölk i tid! Jag ser i alla fall fram emot det.



Kul tjej?



Kul tjej!!

Men blaaah tråkigt inlägg. Tråkigt liv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0