Varmt!!!

Iiiihh idag har det varit varmt! Tack frääns!! Solade lite i parken med Anna (samtidigt som vi låtsaspluggade effektivt). Ett par låg i gräset och det var ett skrika-men-get-a-jävla-room-moment! Vad är grejen? Ärligt alltså! Man kan ju inte liksom bara ligga där och.... Alltså jag förstår om man är nykära och hela den biten och jag störs inte av så mycket, men han höll typ på att käka upp henne! Sen kanske jag bara är svennebanan men jag och Anna satt och fnissade och kände oss väldigt obekväma.
Vidare i parken var det några tolvåringar som blev kära i Anna! Hahaha! De sprang fram till henne hundra gånger och försökte prata engelska, ganska gulligt! De var rätt så duktiga också. Jag såg väl ut som Hin Håle själv så mig vågar ingen prata med. Bra.

Nu kanske lite middag eller bara lite iste. Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0