Vackra dagar i B

Nu har jag precis ätit middag och ska plugga - jag ska jag ska jag ska! Jag måste. Han och honom. Hihi. Känner mig som värsta invandraren. Jag låter ju säkert också som en när jag pratar: är det möjlig att honom köper den det var två dagarna sen. Men men. Jag förstår hundra gånger bättre än jag pratar. Och det är ju tur... Så man hör vad alla äckel som susar förbi säger.

När jag gick hem idag från parken började det regna. Inte dugga utan REGNA. Helt ofattbart mycket. Jag försökte gömma mig, tillsammans med en gubbe som inte heller verkade vilja bli superblöt, men sen insåg jag att det går inte att undvika, så jag gav mig ut i regnet och haglet (!) och promenerade i en kvart. Väldigt charmerande. Folk skrattade åt mig som gick där och förstörde skorna.

image96

Det var alltså som om jag hade duschat, trevligt. Man hade kunnat gjort en reklamfilm av det hela. Eller en romantisk komedi...

image97
Jag ammar verkar det som


image98



image99
Och på en kvart kan man förstöra ett skor för ett par tusen. Lycka!


Nu är det dags för dusch och plugg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0