Today!

Hej!

Äntligen är den hääär! The-Day! Jag trodde jag skulle vakna upp med serpentiner, ballonger och blommor denna bemärkelsevärda dag, men Bordeaux gav mig inte det, utan någonting bättre: solsken! Tack Bårdi, nu slapp jag skämmas över dig! Phew...

Alldeles strax landar mamma och Per, ska bli fäntästic att se dem igen! Min mamma! Idag är allting stängt så det finns ju inte sådär överdrivet mycket att göra, men jag ska ta med dem på en promenad runt byn. Stan, då. Det kan ju bli lite tricky eftersom att jag rör mig endast mellan hemmet, skolan och typ Sephora. Men det ska nog gå bra!

Iii vad kul!

Ha en toppendag!!!

image104
Fäntästic mama et moi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0