Söndag 11.5

Jag vaknade klockan 11 idag. Skönt. Det var värsta röjar-festen här bredvid så jag sov med öronproppar, men det var en ganska bra idé, jag sov utan att vakna mer än en gång. Braaaa.

Det är lite varmt idag och sol! Jag ska snart möta upp Anna för att handla lite och sen gå till parken. Jag såg på kartan (ja jag kollar den i smyg hemma, aldrig att man tar med sig karta ut på stan. Inte för att det behövs men...jo) att det ligger än ännu större park lite längre bort. Den ska jag kolla in vid tillfälle (när jag inte äter, sover eller typ dricker rosé)!

Nu sitter jag och lyssnar på nrj's webbradio, ganska skönt att höra lite svenskt media faktiskt, även om jag inte klagar på när Julia Roberts är dubbad, inte alls.

image92

Jag hos Mme Boisson i torsdags. Jag älskade hennes trädgård!

Ha en skön dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0