Nu vet jag!

Jag har löst frågan om hemgångar! Man blir alldeles jättelämnad ifred om man strövar omkring ute på gatorna vid tio-tiden en söndag! Inte en skummis så långt ögat når. Je suis lättad. Det var bara turister som var ute och gick. Kanske jag också ska kalla mig turist? Nej. Jag springer inte runt med karta och kamera (jo det gör jag. Kameran alltså).

Var och tittade på film hemma hos Elie. Vi såg en film som heter typ Happy funeral eller någonting på engelska. Nu var det ju en fransk titel, såklart. Men den var riktigt bra! Jag älskar brittiska filmer.

Imorgon är det dags för skola igen, och jag hoppas att det blir fint väder så att jag efter skolan kan gå och sola i parken! Eller sitta på någon uteservering i solen... Snart måste jag typ börja sola på solarium om det inte blir bättre väder! Fast det finns en sån där salong nära mig som man sprayar sig brun i. Dit kan man ju gå, lite fräschare än solarium.

Annars i veckan blir det lugnt, ska nog avlägga ett besök på muséet för contemporary art, och bredvid det ligger det ett konstgalleri som vi träffade på ägaren till häromveckan. Dit vill jag också gå!

Nu ska jag äta lite kanske och sen sova. Eller bara sova. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0