Mat och plugg

Hej!

Just nu sitter jag och äter. Jag äter mat. Jag äter god mat. Jag äter sallad med couscous, kyckling, de vanliga salladsingredienserna, coleslaw, feff/pepperonis, fetaost, oliver... ja listan kan göras lång. Till efterrätt blir det vindruvor. Jag kan inte hålla på och äta godis och så. Det kommer att sluta med att jag sitter på ett café hela dagarna och äter pain du chocolat. Inte helt fel, men det skulle ju sluta med att jag ÄR en PdC.

När jag gick och handlade lite nu för en stund sen så hittade jag en klänning på gatan. Det var ganska kul! Jag kände mig supertjuvig när jag plockade upp den, men faktiskt så plockade jag bara upp den för att lämna in den i receptionen, för det var precis utanför hotellet.

Hade den varit i min storlek hade jag tagit den, lätt. Men 46/48 är en bit upp... Visserligen skulle jag ha sparat den för min pain du chocolat-kropp. Att jag inte tänkte på det. Nu är den i alla fall inomhus så att den inte blir förstörd i regnet.
Jag hade blivit glad om jag tappat min nya klänning på gatan och någon lämnade in den. Men det skulle typ aldrig hända. Men ibland, så!

Ikväll blir det plugg plugg plugg, jag har hittat bra sidor på nätet som beskriver fransk grammatik. Spännande! Men trots allt tisdag och ibland måste man ju ha T-R-Å-K-I-G-T!

Tata!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0