Krejvings

Alltså jag börjar tro att det är min kudde som gör mig lätt handikappad. Den är hård som sten. Men jag trodde att jag gillade stenkuddar? Efter en och en halv månad håller inte nacken med...

Jaha så jag vaknade halv ett idag. Så låg jag lite i sängen och blev så sugen på coca-cola att jag höll på att dö. Efter ett tag så blev jag också sugen på Orangina. Och när jag kom till affären för att handla cola och Orangina så såg jag iste. Gaaah! Jag var värre än en gravid kvinna som fått vittring på nåt speciellt. Sen att jag behövde handla frukt och typ grönsaker, nä det var det ingen som brydde sig om.

Men nu har jag tagit ett glas av varje. Det är inte lätt att vara jag när jag är sjuk. Och det är inte kul att vara sjuk, det är såklart över 20 grader och lite soligt. Fast det gör mig ingenting. Jag måste köpa sololja innan jag kan sola, jag är ju vit som ett lakan!

Nä tråkigt tråkigt, nu ska jag sova lite till så att jag blir frisk någon gång! Tah-tah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0