Igår var det utgång!

Ingenting helt ovanligt. Men det var en ovanligt rolig utgång tycker jag! Anna och jag gick hem till Simon från Australien innan och drack lite vin, sen hittade vi en till kompanjon, Andrew från Nya Zeeland (vad gör alla här? Varför vill de hit?) som hakade på ut, till La Bodega, i (o)vanlig ordning! Där drack vi nån drink och när de stängde hade vi fått en till vän, Elie från Frankrike, men som förvånande nog hade pluggat i Lund! Väldigt oväntat måste jag säga...
Vi gick i alla fall allihopa till vattnet och tittade på en stor segelbåt som hade lagt till och jag träffade på några hundar som jag blev alldeles överlycklig över att få klappa haha! Sen satt vi och pratade lite alla och sen gick vi hem.

Ikväll är det en muséumkväll här, alla muséerna är öppna hela natten och det är gratis att gå, så det ska vi göra ikväll! Dock ska jag hem tidigt eftersom att mamma och Per kommer imorgon! Yay!

Ha en superkväll!

image103
Drinkar!


Kommentarer
Jenny

Ha en fortsatt trevlig dag och helg! :D Kika gärna in i min blogg, läs lite inlägg och kommentera om du har tid! :D

2008-05-17 @ 19:33:48
URL: http://www.penajs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0