Go.de. Gu.ud

Hej!

Jag är just nu så trött att jag håller på att avlida. Utan problem skulle jag kunna somna om. Istället ska jag:

* Duscha
* Föna håret
* Sminka mig
* Klä på mig
* Ta bort gammalt nagellack
* Dra på nytt nagellack
* Gå upp till Place Gambetta
* Hitta till restaurangen
* Avnjuta middag
* Försöka att inte somna med huvudet i maten
* Försöka dansa och låtsas vara vaken på nattklubben


Det är en jäkla massa grejer kan jag tala om. Dessutom handlade jag god mat idag, så nu är jag liksom mer sugen på att sitta hemma och äta goda ostar, bröd, oliver och sånt. Kan man inte få ta med sig egen mat till restos? Men jag är så trött. Så. Trött. Jag förstår inte vad det är med det här landet att jag håller mig vaken på kvällarna så länge. Igår somnade jag väl vid fem. Gick upp klockan åtta på morgonen igår. Vaken 21 timmar, utan eftermiddagssömn. Idag kommer icke att vara ett undantag. Jag kommer på darriga rådjursben ta mig till duschen, svimma av trötthet när jag gör alla tråkiga göra-mig-iordning-sysslor, storkna när jag ska i klackar gå till Place Gambetta och möta Anna och Simon. Nästan-somna på le tram (och nu såg jag att det är lååångt). Blinka oroväckande tungt under middagen (kanske tror servitören då att jag flirtar med honom och ger mig maten gratis. Ingen dum idé?), gå ner till nattklubbsdelen av krogen och inte försöka tänka på att vi är i källaren på en båt, sen så ska jag typ lägga mig på bardisken och sova lite.
Fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag att vara hemma runt fem inatt igen. För jag gör så. Alltid när jag är dödstrött så tänker jag att nu ska jag lägga mig typ...typ.... SJU! Men ändå är jag vaken vid ett och är pigg. Så...ja.

Det fanns absolut ingen mening med det här inlägget. Gnäll. Jag klagar alltså finns jag. Godnatt!


(Nej jag kom bara på en sak: när jag var som tröttast i mitt liv, och det var när jag var på meeting (hästtävlingar) med Ingrid, då märkte jag inte ens att jag somnade, utan det upptäckte jag när jag vaknade igen. Det var som att jag körde chapter-skip på riktigt. Charmant)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0