Gissa väder och aktivitet

Hej!

Jag vaknade precis upp från en nap. Det är så skönt! Alla borde sova middag tycker jag, man blir så mycket piggare och gladare!
Innan jag svimmade i säng (jag skyller på engelska versionen av Weeds och Cold case) var jag i skolan. Vi fortsätter att prata om hur samhället fungerar i Frankrike och i respektive länder. Jag börjar tröttna lite, men samtidigt vet jag inte riktigt vad jag vill göra istället. Grammatik typ, det känns sådär att föreslå...

Idag har det varit Bordeauxväder så det var paraply som gällde. Eller fortfarande gäller, för det var inte länge det var uppehåll. Orkar inte ens gå in på hur deppigt det är!!! Eller så orkar jag inte heller tänka på hur prognosen ser ut för heeela veckan: ja gissa... För jag har bara regn hos mig.

Efter skolan gick vi och åt lunch, jag, Anna, Simon, Rebecka och...hjälp. En tjej från England. Jag åt en chèvresallad som var sådär. Sen gick jag raka vägen hem och sov. Ja, underbart roligt. Men jag sov så dåligt i natt...!

Imorgon ska jag se Sex and the city-filmen! Yay! Sen är det så roligt att det kostar hälften att gå på bio här för studenter, så 50 kr är det enda man måste hosta upp för en film, SATC eller inte. Hähä. Det är bra.

Annars: dött. Om det ändå var fint väder så att man kunde åka till havet. Ja, jag vet jag ska sluta att drömma om fint väder. Jag är bara i Frankrike. När det snart är juni. Jag ska sluta vara så krävande.


JAG VILL BARA HA LITE SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!! Jag tynar ju för fan bort till nästan ingenting, jag blir helt genomskinlig, ska det vara så va va va va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0