Förråd?

Godkväll!

Sitter i ett efter-dunderåska-och-regn-kallt Frankrike. Luften är sval och fräsch. Skönt. Det har varit trenden de senaste dagarna: tryckande varmt på förmiddagen och regn framåt femtiden. Det gör inte så mycket. Det enda som är jobbigt är att marken är så blöt så att sitta i gräset utan vattentät filt går icke!

Idag har jag inte gjort någonting alls. Jag har hängt på Internet hela dagen! Helt sjukt att man kan få tiden att gå... Imorgon ska jag nog vara lite kulturell tror jag. Och plugga. Kanske plugga i parken om det är fint väder, köpa med mig lunch och sola. Och ta med mig paraply.

Jag längtar hem, men nu till hemma-hemmet. Som nu ikväll var jag jättesugen på att göra mig en ordentlig jäkla macka. Kritvitt bröd, smör, ost, salami och annat som funnits hemma. För det är det som är grejen, hemma finns allt! Får jag för mig att baka en söndagkväll är det inga problem alla ingredienser finns. Här är ost det mest feta jag har. Och i brist på annat tryckte jag i mig den. På två knäckebrödsmackor. Inte tillfredsställande. Inte det minsta. Nu dricker jag vaniljte och försöker låtsas att det är godis. Som tur är får jag inte såna här frosserikänslor ofta. Men mat är viktigt.


Tråktråk men så är det ibland! Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0