1 Fredag, 6 more to go

Vaknade som vanligt upp till grått och trist väder. Kom igen nu, shape up! Vi har fattat, klimatförändringar. Eller förresten, ska inte de göra att vi får extremkalla vintrar och extremvarma somrar? Alltså... inte mig emot. Jag gillar snö och jag gillar värme.

Inatt drömde jag om min hund. Det gör jag typ varannan natt. Konstigt att den lilla hunden tar sån stor plats, för jag tänker på honom ganska ofta också, han är lite sjuk. Jag hoppas att han så småningom blir frisk!

Nu sitter jag och äter yoghurt (eller som fransmännen säger: yaourt, försök säga det på ett snyggt sätt utan att det låter som att du fått någonting i halsen), det var det enda jag kunde komma på som funkade.

I övermorgon kommer mami! Maaaami! Det är bra, för nu är jag trött på att vänta! Mouu!


Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0