Tvålbaren

Det är dags. Det är dags att sluta konsumera överdrivna mängder av alkohol. Jag menar, det kan ju inte vara nyttigt? Jag har tillbringat hela dagen med att försöka att bli bättre (alltså inte svimma varje gång jag lyfter nacken 10 cm från kudden). Nu mår jag bra. Och så blev jag hungrig. Jag tror inte att det är riktig hunger, utan mer bakis-munchies.

Fast det var ju kul igår. Vi var hemma hos Emelie innan och drack lite (många) drinkar och stressade upp oss över det mesta i vanlig ordning. Sen tog vi en taxi - i vilken vi fotograferade oss själva och varandra helt hysteriskt med typ sju kameror, chaffören måste ha blivit blind - till Soap bar. Där vi och Stockholms resterande 1,2 miljoner människor var. Ganska charmigt. Särskilt när alla dessa invånare även blev insläppta. Det blev typ svårt att gå där inne, kändes mest som om jag publiksurfade runt lite överallt.

Seeen mötte jag upp honom och vi tog en kort promenad utomhus, och kort är det prominenta ordet i denna mening eftersom att det var runt -5 ute. Och jag hade självfallet klänning, strumpbyxor och skor med öppen tå. Givetvis.
Så gjorde jag en massa obildade och anti-charmiga saker som att köpa kaffe men att vara för onykter för att hålla det i handen så det bara rann ner för mina handleder hela tiden.

Så det är dags att ta tag i mig själv och inte dricka 14 drinkar på en kväll. Jag tål det inte riktigt i min lilla kropp.

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0