Utan huvud

Nu har jag gjort det som jag absolut inte får göra. Jag har tappat mitt kort. Inte kort som i fotografi utan som i den andra, värre sorten: Visa. Jag skulle vilja tacka mig själv, som föddes utan hjärna och även mig själv för att jag är så jävla klantig, och sist så vill jag tacka mig själv som inte upptäcker det förrän två dagar efter. FA-AN!

Jaha. Jag har fem euro i plånboken nu. Och mitt leg är kvar. Jag själv hånskrattar från fotot med min löjliga lugg som jag hade då. Jag har ganska lite mat hemma för jag tänkte handla imorgon. Dessutom hade jag ju tänkt att ha en trevlig dag på stan. Gissa hur långt man kommer med typ 50 spänn och några cent... All känsla för att göra någonting är helt borta. Idag vill jag bara ligga i sängen och helst självdö.

För det går inte att skicka kortet med DHL till Bordeaux. Närmaste stad är Lyon. Jah... Jag orkar inte riktigt med det här just nu, det går bara dåligt för mig här! Jävla stad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0