Samma typ

Hej!

Phew what a day... De senaste dagarna har jag gått och lagt mig så himla sent och idag var jag bara helt slut! Men misströsta icke! Jag tog igen ett par timmar nu på dagen och efter det tog jag en powerwalk och sen gjorde jag middag och nu mår jag bra! Pigg och glad!

Efter skolan gjorde vi det som vi alltid gör: jag, Laura och Rebecka satt i lilla parken på Gambetta och åt lunch. Men vad viktigare är: vi klagade. Det är så skönt att ha någon eller några som jag bara kan spill it out för, och de gör samma sak. De klagar som fan på sina pojkvänner och tråkiga liv och jag klagar enbart på mitt tråkiga liv. I tre timmar satt vi och gnällde. Riktigt skönt, innan har jag känt att jag liksom går runt och bär på klag som jag bara vill få ur mig men jag vet inte hur. Nu är jag tömd, det är som att gå och bikta sig, men utan syndernas förlåtelse-del. Eller syndernas förlåtelser i detta fall är motion och sallad. Så blir det.

Idag är det redan torsdag IGEN! Imorgon fredag, Lauras sista skoldag och på måndag har jag bara tre veckor kvar. Lycka! Men det går bra med franskan, det är ganska coolt att göra en skrivuppgift och jag skriver den lika snabbt som jag skriver en på svenska. Med en dyslektikers stavning visserligen, men ändå! Däremot så pratar jag nog mer engelska än franska, men det är ju faktiskt också bra, man tror ju att man är så himla bra på engelska, men ändå så sitter jag där ibland och försöker förklara ett ord jag inte kan namnet på. Så det är nog inte så himla dåligt i alla fall. Nåt lär man sig ju alltid.
Ikväll ska jag vara en God Student och plugga och sedan gå och lägga mig i tid, jag är redan lite trött igen.
I helgen väntar en fest, lite åka-till-havet-planer, och hopp om fint väder! Det ser visserligen inte så ljust ut nu. Kanske ger mig på de där jäkla muséerna igen, vem vet?

Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0