Samedi

Javisst, vad är det idag om inte lördag! Även om jag tog mig en liten sovmorgon igår går ingenting upp mot att vakna och veta att OM jag vill, kan jag sova hela dagen. Som tur är ville jag inte det idag. Men jag hade kunnat. Det är strålande sol och iskallt här idag! Haha det är som att befinna sig uppe på ett berg (och ja, det vet jag, för man har väl åkt skidor) och solen skiner men ändå är det minus femhundra. Så, precis så är det här. Syster, ta med dig vinterjacka när du kommer hit. Nejdå, det blir nog bättre!

Igår var jag ju på middag med Rebecka, det var riktigt trevligt, vi satt på Place Camille Jullian och åt pizza och drack rödvin. Efteråt skulle jag ha gått ut med Swissarna, men jag orkade verkligen inte! Jag var så mätt att jag höll på att förvandlas till en pizza och jag var lite trött efter vinet. Så det blev till att traska hem i den franska natten.


Place Gambetta i mörker



Söta Rebecka!


De här bilderna sitter uppe på fönstrena på gymet som ligger bredvid mig. Alltså... De tilltalar mig inte att träna där.


Idag ska jag äntligen (?) få vara lite kulturell av mig, jag tänkte nämligen gå på ett par museum! Först musée d'art contemporain och sen musée d'Aquitaine. Aquitaine är nämligen typ det området som Bordeaux ligger i. Jag hörde från amerikanen Jim i min klass att det skulle vara riktigt bra. Det får man hoppas.


Sådärja! Ha en förträfflig dag!


Kommentarer
Cecilia, i am obsessed.

Jo du har rätt, men man blir trött på personer som klär sig som alla andra bara för att man ska.

Det jag absolut inte gillar är när fjortisar hittar på sitt egna mode i den skolan.

Som vita läppar och spindel fransar.

2008-06-07 @ 12:01:02
URL: http://joxxxxi.blogg.se/
Cecilia, i am obsessed.

Jo du har rätt, men man blir trött på personer som klär sig som alla andra bara för att man ska.

Det jag absolut inte gillar är när fjortisar hittar på sitt egna mode i den skolan.

Som vita läppar och spindel fransar.

2008-06-07 @ 12:01:25
URL: http://joxxxxi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0