Perdu

Ja jag vet inte hur mycket Frankrike förlorade med, jag satt med ett gäng fransmän och då när de insåg att Frankrike kommer att förlora (vilket jag visste från början) så lät vi bli TV:n. Ingen fick titta på den. Seriöst alltså. Men Italien spelade så jävla mycket. Frankrike förlorade sin bästa spelare (jag vet inte namnet, men han som skadade knät) i början, och efte det gick det bara utför. Men à mon avis så spelade Frankrike precis på samma sätt som mot Holland, de passar ALLDELES för sent och de försvarar mer än de attackerar, så hela matchen gick åt att försvara. Jag tror att det var pressen som låg över dem, att de verkligen var tvugna att vinna den här matchen. Det gick ju inte så bra. Men deras tränare gör bestlut som ingen kan förstå sig på, han byter ut en spelare mot en annan, men bara för tio minuter, för att sedan byta ut honom igen. Inte logiskt. Men han själv ser ju ut som om han hade altzheimers. Så ja, vad väntar man sig. Dans ma coeur ville jag att Frankrike skulle vinna, men hjärnan sa att Italien skulle vinna. De jävla simulatorerna. "Buhu jag har så ont mickey mickey mouse club".

Nu: sova! Dödstrött, Laura var också svintrött så hon sa: finns det ett snällt sätt jag kan köra ut er på?  Nepp, men det är ok, vi känner på samma sätt!


Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0