Packning och helg

Gaaah! Trots att jag helt kallhjärtat slänger allt som slängas kan, har jag för mycket grejer! Alltså jag har ju inte köpt så mycket... lite kläder och lite skor, ingen väska har det blivit, istället har jag slängt en. Men nu återstår bara alltför dyra väskor för att slängas, så det blir inget. Har slängt två par skor, ska slänga två till. Men jag har en jättetrenchcoat, två klänningar, hundra (ja, Anna, HUNDRA) tröjor som är Annas, hundra till som är mina och så. Vill slänga min mysiga velour-dress, men det kan jag bara inte. Vill slänga Lexington-pyjamasen, men egentligen vill jag verkligen inte det.

Ja, skitsamma, småproblem. Tänkte lite bilder från helgen jag:

 

Basile

Sliten jag i bilen


Musslor som blir typ avskalade från alger. Typ det äckligaste jag gjort i hela mitt liv. Jag rör hellre bajs än det där...

Sen lägger man upp dem....


... Så det ser ut såhär (enligt mig, jävligt vidrigt. blääaah)


...seeeen eldar man dem...


...så de ser ut såhääär (fortfarande äckligt, eller ännu värre. Jag kunde inte sluta tänka på Andra världskriget av någon anledning)...


...sen så var det PRECIS lika äckligt som det såg ut!

Vi var vid La Rochelle och firade Thomas som fyller 25 idag. Det ligger typ 2 timmar med bil från Bordeaux, skönt att komma från staden och se laaandet! Vi var hemma hos Basiles föräldrars slott också. Typ hej han får ALDRIG komma hem till mig. Jag vill också ha ett slott med en sjujävla många hektar. Fast å andra sidan har vi mycket mer städat hemma hos oss. Om jag bodde i ett slott skulle jag nog städa det lite. Hrm.






Typ pappa är det okej om jag gifter mig med en fransman? Han är tydligen prins också. Who knew?


Kommentarer
Anna

Men duu, du behöver ju inte ta med mina grejor, jag har typ redan glömt vad jag skickade med dig! :P Jag blir sjukt avis, vill ju också se slottet! Är väldigt spänd på att höra om alla grejor som hänt i det franska riket sedan jag flydde fältet :D Bises!

2008-07-01 @ 11:24:45
Din Mama (Fanny)

HAHA!

Prins och allt! Vi skulle lätt kunna gifta oss med varsin prins, och typ bo i varsitt slott. Men som om vi skulle vara grannar, typ en miljon hektar slottspark mellan. Men då! Då ringer man bara på plingan och beställer en droska. Sådärja.

2008-07-01 @ 14:57:10
Sofia

Ja det skulle vara perfekt! Synd bara att han är galen... haha! Men hans bror var ganska snygg...!



Nej men Anna det gööör ingenting, det är inte så mycket alls! Det är jag själv bara som inte kunde sluta shoppa i tid =P Vi ses snart!!! IIIH!

2008-07-01 @ 16:02:57
URL: http://broli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0