Maroon 5

Hoppla!

Jag är just hemkommen och avsminkad från konserten. Jag trodde att det skulle vara lite som de där NRJ och de andra radiokanalernas gratiskonserter, men det här var så mycket bättre! Eller om man tycker om Maroon 5 så var det bättre. För jag trodde att de skulle köra typ två låtar eller så, men det var som en riktig konsert! De körde på i typ en och en halv timme och de var riktigt, riktigt bra live! Mycket bättre än vad jag föreställt mig. I och för sig så hade jag inte föreställt mig någonting, men bra var det i alla fall! Det var trevligt innan också hos Laura, vi drack en öl och sen gick vi ut i den varma kvällen.
Skönt också var det att gå hem ikväll, jättemycket folk och massor av poliser. Sånt gillar jag. Men det var inget bråk över huvud taget, det enda jag såg var en kille som somnat på gatan, haha, men han gör nog ingen förnär...

Annars så såg jag Elie, killen som jag träffade förut, men sen bestämde jag mig för att inte göra det något mer och så körde jag på fejka-sin-egen-död-stilen, alltså inte svara eller höra av mig. Så ikväll fick jag täcka ansiktet och springa. I en folksamling. Men jag hoppas att han inte såg mig. Men av typ tusen personer, VARFÖR ska man träffa på den man absolut inte vill träffa? Det är alltid så, typ tack ödet.

En sista note to self: gå för fan inte på en konsert utan öronproppar (ja hej tant, men jag har biiiip i mitt ena öra)!
En absolut sista note to self: och kom ihåg kameran!!!


Nu är det dags att sova, skola imorgon! Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0