Jaha ni

Idag: ÄNTLIGEN värme och sol! Det hela var så härligt att jag firade med en helt förödande powerwalk! Hahaha! Men jag blir konstigt nog sugen på träning när det är kokhett ute. Det kan bero på alla somrar till häst, så det är naturligt att röra på sig när det är varmt ute.
Eller så är jag bara mentalt instabil, den biten känns troligare på något sätt.

Det var så varmt, så varmt, att till slut kände vädret att det liksom brakade samman under sin generositet, och vad händer då om inte åska? Tyvärr slog nog den eller blixten ner riktigt, riktigt nära mig, för det vrålade till öronbedövande och allting sken upp. Jag hoppas att det bara var i någon meningslös spik.

Idag slängdes tacknumret av ELLE till Monsieur Yves Saint Laurent ut. Jag köpte det och tänkte spara det. Det är en helt sjukt lång artikel om honom i.

Annars händer det inte så mycket. Som vanligt. Jag råkade somna här för ett tag sen och vaknade också för ett tag sen. I spöregn blir det inte så mycket gjort. Jag dricker vaniljte och ska försöka mig på att skriva en text om hur jag vill bo - på landet eller i stan?


Usch jag tycker att det är sorgligt. Före mig i kön till kassan var den en gammal, gammal kvinna som köpte numret. För hon har säkert "haft" honom i hela sitt liv. Han betydde nog ganska mycket för fransmännen.



Jag är en glad liten räka efter min powerwalk!



Japp, så ser det ut när det regnar.


Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0