Inte idag

Hej hej!

Idag är det en tråååkig dag. Jag vaknade klockan 10.30 och kände mig inte alls frisk, näsan var igentäppt och jag var matt i kroppen, inte konstigt att jag inte var på topp igår! Dock var jag vaken sent...
Jag åt lite frukost och gick och lade mig igen, vaknade klockan två. Då gick jag och köpte oliver och en pizza som jag ska äta ikväll. I mataffären när jag tittade efter oliver så såg jag ett paket oliver som hade en spännande krydda i sig: en skruv. Jag visade det för mannen som jobbar i frukten. Det skulle - som jag misstänkte - inte vara skruvkryddor. Tur det.

På vägen hem såg jag ett gäng typ halvalkisar som satt och hängde på några bänkar. Män i fyrtioårsåldern, varav en hade en vad jag antar var en dotter med sig, hon var i tioårsåldern. Fatta att hänga med sin pappa i parken med hans "polare" medan de dricker öl. Det gjorde mig så himla deppig och jag är trött på att samhällets baksidor är så synliga. Jag vill vara naiv och inte se alkisarna och pundarna. Jag vill tro att alla har det bra och att ingen är fattig. Jag orkar inte riktigt med det. Väldigt fancy i France. Jag kanske skulle flytta till Monaco där inte ens McDonald's får ha sin originalskylt för att störa de rikas uppfattning typ. Att Donken ens går runt där.

Jag ska bara vara hemma och nysa och titta på fotbollen som vi kommer att förlora, och så ska jag sova. Äta pizza, ananas, chips och samla ihop mig lite.

 
Såhär ser jag inte ut idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0