Ensemble c'est tout

Jag ligger och tittar på "Ensemble c'est tout" som går just nu. Jag älskar den filmen, faktum är att jag tycker mer om den än boken, för boken är speciell, med dialoger som ibland enligt mig kan bli lite för långa. Filmen gör historien mer levande. Fast slutet inte är detsamma.

Nu kom jag bara för det inte ihåg vad filmen heter på svenska. Är det "Tillsammans är man mindre ensam"? Kanske det kanske.


Snart ska jag sova, och ännu en meningslös dag har gått till historien.


Kommentarer
Linnea

Hej, tack for kommentaren! Det ar nog menat som underhallning ifall nagon tycker det ar underhallande att lasa, och det gor folk tydligen =) Men annars ar det bara skont att skriva av sej drommarna for annars gar jag bara och tanker pa dem hur lange som helst. Hinner hur som helst inte skriva sa mycket just nu for jag ar ute och reser, men jag planerar inte att sluta.

Ha det bra!

2008-06-17 @ 13:15:59
URL: http://tacktack.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0