En sista grej sen släcker jag

Jag spelade in massor från Maroon 5 konserten igår.


Men NOTE TO SELF: sjung för i helvete inte med när du spelar in!!! När jag håller käft kan man höra den riktiga sångarens röst, men när jag bestämmer mig för att sjunga eller babbla är det allt man hör.



"She wiiiiIIIIIIiiill be loved, she wiiihiiiiill be lööhöööhöved". Aj dont majnd spending everi dej, out in de mhm in de pååring rejn.... Typ håll tyst dumma svenska flicka du kan inte.


Men jag skrattade riktigt mycket när jag lyssnade igenom inspelningarna igår, det är så komiskt. Jag tror mig ha en någorlunda schysst sångröst, men. Nä. Det har jag inte.


Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0