Ameh! Problääm!

Ja. Irriterande. Jag kanske är ganska ensam om detta, men jag kan ha riktiga favoritplagg. Såna som jag vill ha på mig jämtjämtjämt. Och det fungerar ju om man är med olika människor hela tiden. Tyvärr så blir det svårt här, när man har ett ganska begränsat umgänge. Då får jag vilja ha på mig mina nya kläder hur mycket jag vill, men tyvärr så går det inte. För i Min Lagbok, § 1, så kan man inte ha på sig samma kläder två gånger. Gissa hur mycket jag bryter mot lagen i skolan, varje vecka. Straffet är att äta godis möhöhö.

Men på allvar, jag tycker det är jobbigt. Men själv så tänker jag faktiskt inte: "mä guuu har han på sig samma tröja IGEN?!" (eller jo det gör jag, för jag hade en kille i min klass på SU som hade på sig samma kläder hela veckan. Men det är en annan sak)(han var snygg också så det var jobbigt). I alla fall, själv så kan jag inte med det. Snacka om att vara slav under sin egen regim.

Jag ska ut ikväll, först och äta med Rebecka, sen ut med Swissarna från skolan (jag har inte lärt mig att stava till Svejts än), plus kanske några till. Åh jag vill bara handla nya kläder. Det är lite konstigt, för hemma handlar jag inte nya kläder särskilt ofta. Nu är jag besatt. Inte smart, då budgeten faktiskt är begränsad, men i mitt sjuka sinne kan jag inte förstå det.

Nu kollar jag på French Open, han killen....som ser lite ut som en apa...ganska söt...långt hår? Ja, han i alla fall, vann den här matchen. Duktigt. De filmade Björn Borg hela tiden. Fast han inte spelade. Såklart.
Det är dags att sova lite så att Agda, 85 orkar med kvällen. Tata!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0