I väntans tider

Varje gång jag skrivit dagens datum i mitt anteckningsblock jag jag liksom snabbt kalkulerat (fast det går inte snabbt i och för sig) hur lång tid det är kvar tills jag drar hem. Idag behövdes det inte. Idag vet jag precis vilket datum det är.


ÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNNNNTTTTTTTTLIIIIIIIIIIGEEEEEEEEN!!!!! Äh hä hä hä häääntligen! Jag är verkligen den sämsta personen för såna här "resor". Typ tråkmåns. Tråkmoms.


Och tänk så mycket en sån liten liten lägenhet kan innehålla. Det känns ganska kasst att slänga en oöppnad creme fraiche. Men vadå, ska jag äta den rakt av som mellanmål eller? Njä.

Nu ska jag slänga det förmodligen inte sista lasset med skit. Sopor, déchets. Miiihiii! Sen ska lägenheten inspekteras. Spännande.

Siii juuu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0