I övermorgon!

Jösses! Haja hur fort det har gått ändå. Eller nä, jag minns när jag bara "Oooh det är 36 dagar kvar". Men orka.

Ikväll ska vi äta middag hemma hos Thomas (han bor på en parallellgata till mig, skönt så sjökon inte behöver hasa alltför långt), och sedan gå till Calle Ocho. Müsigt. Synd bara att jag har skola med Häxan imorgon.

Jag glömde skriva att hon igår sa att det finns många sätt man kan bli mobbad på i ett land (och hon menade typ Frankrike, av henne), och därför krävs det att vi pratar perfekt franska för att - och här klappar hon en kille på armen och pratar till honom: "ni inte ska bli mobbade för det, för du kan ju bli mobbad för din hudfärg". Han är svart. Lätt obekväm stämning i rummet. Plötsligt lät AC:n öronbedövande. Men detta bekymrade icke madame Cruella de Ville, utan hon fortsatte glatt och studsade upp från stolen. Som tur är tror jag inte att han hon talade till fattade vad hon sa. Även om det kanske är lite sant, men hon säger det på ett sätt som är ganska lätt obehagligt. Typ som ett hot. Haha galning.

Ja. Som sagt. Up up and away! Imorgon kväll tänkte jag ta det lugnt eftersom att jag har en ganska lång dag framför mig på torsdag!

See ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0