Söndag

Ja, det är inte så många dagar som jag inte gillar. Söndagar kan vara underbara eller fullkomligt menlösa och även ändlösa, för den delen. Den här dagen tar aldrig slut!

Utgång i fredags med Fanny (som körde party i taxin och drog hem sen haha) och Hanna. Jag och Hanna gick till Grodan en sväng först men stack därifrån för att det tog en halvtimme att beställa i baren. Ska man ta det som en icke-komplimang? Är man så ful att man inte syns? Ska jag behöva slänga mitt Amex platina på bartendern eller? Ska bara skaffa mig ett först. Så, vi ses om 20 år!

Sen gick vi till Ambassadeur, där det var någon typ....Slitzfest? Jag var nog mest slitsig, jag hade på mig en svart poloklänning, som bara skulle åka upp så den blev alldeles för kort hela tiden. Uppskattat av vissa, mindre av mig! Vi stannade där till typ 4 (also known as stängning) och åkte sen på efterfest med massa mat från Donken. Sen var vi hemma vid åtta på morgonen. Sånt där får jag lätt panik över eftersom jag inte kan sluta tänka på alla som har sovit en hel natt, eller åtminstone de som gick hem när det var dags hehe. Eller på mamma som började jobba då. Herregud.
Jag var ändå förvånansvärt pigg igår, helt sjukt. Det var bara på kvällen som jag var trött, men det anses nog som normalt.

Så har vi idag. Långsöndagen. Sitter och tittar på Heartbreak Hotel och känner mig ensam. Haha! Nej. Eller kanske lite... Oh well. Imorgon är det äntligen måndag igen! Att man kan längta till en sån dag. Vi som inte jobbar, kan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0