I'm giving you space, fuckface

Maaaahahaaaaaa!!! Jag kanske är den sista som fick höra den här kommentaren men vad bra den är! Mohaha! Den får mig att vilja hata någon, mycket. Någon idiot till kille som man typ träffat för fem minuter sen, men som ändå måste droppa: Assååå jag vill inte ha nåt förhållande, så du vet. Nähe, och vem i helskotta sa att JAG ville ha det? Så typiskt killar som måste tro att tjejer bara med en gång vill löpa uppför altargången. Typ, du är inte så snygg och bra som du tror.


Eller den här kommentaren passar ju bäst på någon som bara: alltså...ööö...jag behöver lite space... liksom? Då ska man visa fan på space. Bara försvinna ut i yttre rymden. Här har du ditt space, fuckface! Haha jag blir så härligt arg. Känner lite feminism. Eller nej, man ska inte förväxla idioti med rent och skärt hat. Hat är vad jag känner, förakt driver mig framåt.

Men killar gör ju så. Fast det jag hatar mest? Det är när man träffat någon som bara målar upp hur man ska köpa typ villa och en jäklarns Golden typ och bara leva lyckliga i alla sina dagar. Då blir jag rätt stel. Jag blir rätt stel när en kille frågar efter mitt nummer i och för sig. Lite: ehh...men...ö.. vad ska du med det till? Eller: Ha. Haha. Hahaha. HAHAHAHAHAHA!!! Javisst ta det du (men glöm att jag svarar).
Nej men det är så genomskinligt. Som om killar tror sig veta vad en tjej vill höra. Ofta verkar de inte kunna sluta i tid, utan har i princip redan gett en ett gemensamt bankkort. De hör inte de falska tonerna när man sitter där och tuggar på sitt kaffe. Och undrar vart de normala killarna finns. Men när man genomsökt hela Stockholm/Sverige/världen inser man att det finns bara en typ av kille, typ som det finns Ken för Barbie, men att man inte alls gillar Ken-typen. Självklart finns det olika sorters killar, men oavsett ras är en hund alltid en hund (haha män är djuuur känns det igen?)

Eller åh! Bara ett exempel till: Jag litar inte på tjejer. Och detta grundar killen på en tjej han träffade på typ dagis som lovade att han skulle få leka med draken men sen inte lät honom göra det. För då blev han sviken och nu ser han henne i alla tjejer, alla kan vara potentiella drak-tjuvar, så nu kan han inte ha ett normalt förhållande utan ser också till att han blir sviken gång på gång, för att uppfylla sin smarta profetia. Hur vore det med lite distans? Bara för att din high school sweetheart lämnade dig för att du var en tönt så....eller förresten, hon insåg väl att det alltid finns någon bättre, det var inget. Jag insåg precis samma sak.

Lite hat har aldrig dödat någon, eller?



Kommentarer
Hanna

Nu trillade poletten ner vad du hade skrivit... du är INTE den sista som fick höra den.. Du var den första jag delade den med. Ideérna sprudlar när vi är bittra tillsammans! Om ingen annan har sagt den innan mig aåklart..! Annars är det där ngt som jag kom på i mitt sjuka huvudet när jag var som bittrast.

2008-12-05 @ 11:10:31
URL: http://siirala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0