Ha en bra dag!

Hej och hå. Jag ska bespara mig själv från att brodera ut mig i ironiska beskrivningar om denna dag. Jag tar och räknar upp alla fina saker som hänt.

* Oscar i min klass är typ sur på mig. Jaha. Jag har visserligen bara mobbat honom hela terminen. Han kan ha fått nog?

* Jag ville äta upp mig själv eller bita i folie för att en man i vår klass irriterar mig SÅ MYCKET, JAG DÖR.

* Röda linjen brakade samman

* I och med att röda linjen brakade samman så blev det svårt att ta sig hem från universitetet.

* Det var inte bara jag som hade det problemet.

* Det var kanske 500 personer till.

* När jag och Karin stod och väntade på bussen kunde vi inte stå inne i busskuren för någons hund hade bajsat där så det stank.

* För allt jag vet kan det lika gärna varit en människa.

* Det resulterade i att vi fick stå ute i regnet och blåsten, och se på när minst tio bussar åkte förbi, med typ Andorras befolkning i sig.

* Vilket i sin tur fick oss att ta en taxi.

* När vi sa att "nu kan det fan inte bli värre" så funkade varken mitt eller Karins kort i taxin.

* Taxichaffören skrattade och sa "ni har inga pengar på era kort!! Ha ha ha"

* Vi tog ut pengar från en bankomat, inga fel på siffrorna.

* Jag fick löpa som en greyhound till bussen.

* Jag fick stå ända till Ekerö centrum, i typ 20 minuter.

Sen somnade jag när jag kom hem och sov till halv åtta och vaknade med första meningen till min presentation, som jag ska hålla imorgon, i huvudet.

Nu tittar jag på Nobelmiddagen och typ trånar. Jag vill också gå.
End of day.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0