En dag

Ja, jag blev sjuk innan nyår. Men självklart. Addar det till min lista. Idag sov jag (världens mest onödiga information) till halv tio, gick och la mig igen vid elva, vaknade ett, gick och la mig vid två, vaknade sex, åkte till stallet, åt middag och nu ligger jag i sängen igen. Jahopp. Så fort kan en dag gå.

Gnäll. Jag har SÅN JÄVLA ÅNGEST över vad jag ska göra i vår. Jävla ångest, that is. En sjujäkla ågren. Mu. Tänk om jag bara struntade i allt och åkte till Australien? Va? Jobba lite.

Fick ytterligare ett A idag, nu börjar det bli vardag. Fyra A:n på senaste kursen. Nu väntar bara sista betyget, från tentan. Blir det ett B blir jag lite besviken. B som i Besviken.

Godnatt oh you worthless day. (så ska jag inte säga, jag har varit ledig och kunnat vila ut, det finns de som måste jobba trots sjukdom. Jag bara slappar)



Dä tar säj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0