Den Totala lyckan

Nej jag bara skojar. Men Fanny är hemma här nu i alla fall. Det är mysigt, vi tillbringade kvällen med att äta Fazer chokladkaka med hallon i, ganska gott! Jag åt bara lite, då. Vi tittade också på Bonde söker fru. Corny. Sen hjälpte jag henne med sin uppsats, kommer ihåg när jag skrev min proseminarieuppsats, och i vår ska jag (förhoppningsvis?) skriva min C-uppsats. Förmodligen blir det aldrig någon D-uppsats. Finns det ens i svenska? Ja, tydligt bevis på att jag inte har någon koll. Men förmodligen kommer jag inte att komma in på Språkkonsulten och då måste det bli någonting vettigt. Eller så åker jag och jobbar i Frankrike och gifter mig där och bor på en hästgård. Det går också.

Annars så är jag så förvirrad just nu! Jag kanske har klantat mig lite. Men inte så mycket, så egentligen finns det ingenting att vara förvirrad över. Men eftersom att jag är en tjej med epitetet "neurotisk" så kan jag inte låta bli att oroa mig och ligga vaken om nätterna och stresshetsa mig över jobbiga saker. Jag gör sånt helt själv.
Typ nu är klockan fyra och det är dags att tänka på allt jobbigt! Alla beslut och vägval. Gör det NU! Bestäm dig NU! Det är den mest effektiva sågningen av nerver. Gärna lite typ: borde inte du flytta hemifrån snart? Skaffa dig en fast pojkvän (finns inga ofasta heller för den delen) och stadga dig? Du kommer att hinna bli trettio innan du inser att det är för sent! TRETTIO! Hej, jag heter S och är TREHETTI. Här platsar det att självdö.


I alla fall. Jag har gått in i en Facebookpsykos dagen till ära och går in där som jag går i kylskåpet var femte minut. Inte för att göra något, inte för att äta. Men bara kolla om det har hänt någonting nytt. Om någonting har lagts till. Tyvärr är min Facebook ganska tyst idag. Hej och hå.

Det är dags att sova. Imorgon ska jag handla julklappar. Det blir bra. Ska kolla tillgångarna nu. Jag har onda aningar.


Kommentarer
Hanna

u r a very sick person! but i love it!

2008-12-20 @ 18:01:06
URL: http://siirala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0