Circus

Å jag laddade precis ner (nej så cool är jag inte, jag köpte....) Brittans nya skiva, Circus. Alltså vad bra den ÄR! Hej jag är fjorton!!! Wooop!
Nej men den är jättebra. Eller jag gillar sällan alla låtar i ett album och inte i det här heller, men de flesta är toppen. Jag gillar mest hennes partylåtar, de lugna är lite tråkiga.

Det jag mest tycker är coolt är att hon lyckats ta sig från klassad som mentalt störd till återigen hyllad. Det krävs nog väldigt mycket, inte minst bra PR, men faktiskt också att man har tagit sig i kragen. Jag tittade på dokumentären om henne på fyran i lördags (ja jag är väl den enda som är hemma 22.35 på en lördag, och den var bra, det var smart att göra en sån för att få folk att förstå att hon är normal igen. Hehe.

Okej orka tänka på Britney. Men det är sånt jag tänker på. Jag tänker mest på sånt, vad jag ska ha på mig och vad jag mest av allt skulle vilja bli känd för. Flicktankar. Pah.

Jag tänker annars på varför man inte blir otörstig av saliv, är inte det vatten?
Jag tänker på hur fan det kan bli en lågkonjunktur, hur det blir konjunkturer i allmänhet, jag menar, det finns väl ett begränsat antal pengar och varför förändras det?
Jag undrar varför börsen finns.
Jag undrar vad börsen är.
Jag funderar mycket på varför det är olagligt att förstöra pengar, att de tillhör staten. Det gör de väl inte, de jag har tjänat har väl jag rätt till? Om jag inte vill att de ska gå tillbaka till staten genom att spendera dem på allehanda saker får väl jag bara bränna upp dem?
Jag undrar vad det egentligen är som gör den globala uppvärmningen. ÄR det verkligen alla bilar och sopor? Måste man tro på det? Staten eller vem det nu är kan ju faktiskt lura i alla vad som helst, som att man får cancer av vissa saker. Det är ju ingen vanlig Svensson som sätter igång och undersöker saken närmare.

Äh det här är helt onödigt, jag är för trött.



Kommentarer
Hanna

ASSÅ du är såååå gudomligt SJUK!!! I LOVE IT!! hahahahhaahaahaahahh!

2008-12-10 @ 00:25:40
URL: http://siirala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0