Ace

Ja, efter att ha gett upp hoppet om att få övriga resultat från franskan, gick jag in på mitt.su.se och bara tittade av gammal vana. Det här var vad jag möttes av:




Bara A!



Nu väntar jag på resultatet från skriftlig framställning och sen självklart resultatet från sista tentan! Jag nöjer mig med ett... B? Haha nej, faktiskt så blir jag alltid bara glad om jag blir godkänd! Har haft så mycket otur (och varit lite lat med att plugga...?) tidigare och när det går så här bra blir jag så glad!!!


Godnatt!



Kommentarer
Hanna

ye ye .. Nu ere uppdaterat! Bara för att jag inte e ngt A baahaahaaRRRnnnN och e bra på att uppdatera bloggen! :-P

2008-12-22 @ 13:05:30
URL: http://siirala.blogg.se/
Hanna

ye ye .. Nu ere uppdaterat! Bara för att jag inte e ngt A baahaahaaRRRnnnN och e bra på att uppdatera bloggen! :-P

2008-12-22 @ 13:05:34
URL: http://siirala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0