Yey det är fint väder!

Nu har jag nästan precis kommit hem efter att ha varit ute och gått med Anna i en och en halv timme. Nice! Vi gick vilse, men när det är folk och när man är två så gör det inte så mycket att man går vilse. Man har varandra.

Idag gick skolan bra, vi fick lite snabbt berätta vad vi gör en vanlig dag. Jag typ: i Sverige eller här? Ja välj själv! sa läraren. Ehh... när jag liksom tänker på det, en vanlig dag hemma innebär att vakna, äta frulle, äta lunch, plugga, åka till stallet och ja... inte så mycket mer! En dag här: vakna, gå till skolan, gå hem, äta lunch, ätaaaaa mer...typ...fika. Inget av alternativen känns bra! Så nu har vi fått en uppgift att skriva om en vanlig dag, och jag ska välja en Sverige-dag och så hahaha ska jag ljua utav bara fan! Hitta på ett superliv. Eller så.

Nu ska jag äta middag! Jag har INGEN aning om vad jag ska hitta på... mat...um.... tråkigt.

(Juste, det är 20 grader ute och sol! Yaaahay!)

Tata!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0