Solklart

Självklart är det solklart när jag inte är på topp! Idag ska man ju ut och promenera och kanske ligga i parken och sola lite! Men idag har jag knappt kommit ur sängen än. Jag gjorde en helt sjuk avvikelse från mina ägg som jag äter på morgonen: baguette med ost på, in i micron och vips så hade jag gjort mig en alldeles underbart god kaloribomb! Känns som om jag vill fortsätta på samma spår... kanske ska ha en ät-dag idag?

I alla fall, vi var ute igår jag och Anna. Vi gick först till ett ställe som jag inte kommer ihåg namnet på och jag kan tyvärr inte komma på om det ens liknar nåt ställe i Stockholm. Alltså det var inte coolt eller så, men bara jävligt mycket folk!
Sen gick vi till ett annat ställe, som hade öppet till fyra. Och nu tror ju alla att jag drog hem vid ett eller så, men icke! Jag och Anna stod och dansade när de plötsligt tände i taket (varför VARFÖR gör alla ställen så, det är hemskt) och musiken tystnade. Ja, då gick vi hem såklart. Men att jag kommer i säng efter klockan fem händer typ...aldrig. Jag har blivit gammal. Men ja jag gjorde det igår i alla fall.

En hel del udda händelser inträffade igår...

Udda händelse 1: En galning som bor där Anna bor - och nej alltså jag är allvarlig hon är en mental person - stegade fram till mig och frågade varför jag kallade henne för idiot. Nog för att jag lätt skulle vilja det, men vissa av oss är typ belevade människor (haha jo tjena) och kallar inte andra för idioter, i alla fall inte till dem. Nej men i alla fall blev hon jättearg på mig och sa att jag var i hennes hus och att jag kunde gå. Jag stod bara tyst, och sen när hon var klar sa jag: C U Next Tuesday. Bara den amerikanska tjejen fattade. Hähä.

Udda händelse 2: Min lärare besökte samma 4-ställe som oss. Kul! Jag menar, vem vill inte träffa sin franskalärare halv fyra på morgonen. Hon sa att hon hade ropat till mig tidigare och vinkat, men jag var ju lite lätt radiostyrd också, jag typ hasade omkring på stället utan skor, så det är inte så konstigt att jag inte såg henne. Men ja som sagt, det kändes lite bisarrt. När vi skulle gå, vi typ: Jaaa... à lundi då...heh.

Nu ska jag försöka sova lite mer, men samtidigt känner jag att jag inte vill missa solskenet heller. Men när jag tittar ut så skär solen typ som kasta-pil-med-knivar-strålar rakt igenom mitt huvud. Jag väntar lite till.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0