Nämen!

Äsch lite Depp AB administration bara. Inget att bry sig om.

Jag blev i alla fall inte överkörd på väg till affären. Sen fick jag gå dit igen för att köpa citroner. För jag har äntligen köpt kött, som i djurkött! Fast... som den utlänning jag är köpte jag fisk bara, lax och fiskpinnar (j'aime le fisk!) för jag tänkte typ...kött? Allt kött ser så konstig ut. Det gör det hemma också, men där kan jag läsa vad det är, här är jag inte så insatt i chark-branchen så jag kan inte riktigt utläsa vad det är. Det mesta skulle typ kunna vara lever, och det kan nog koras till min värsta mardröm. Jag låter levern vara.

Idag har varit Den Mest Asociala dagen någonsin. Jag har fått kolla min röst då och då för att kontrollera att jag fortfarande kan prata. Men misströsta icke! Jag valde en dag av ensamhet alldeles själv! Jag har ett litet ensamhetsbehov som behöver stillas då och då, och idag var det dags. Jag älskar att få vara själv och fixa runt lite. Handla mat, tvätta kläder (det här är något att bli upprörd över: ja för tvättstugan i huset fuuunkar inteee! Såklart! Om en månad typ kan man börja använda den! Så fint! Så tillsvidare tvättar jag min tvätt i handfatet har jag bestämt. Jag går bara inte till en tvättomat där andra har tvättat sina äckliga kläder, och vadå ska jag kasta omkring med mina skitiga underkläder in public? Nädu), tvättat sminkborstarna, plockat, läst (TACK Anna för Da Vincikoden på engelska, detta underbara språk!!!), pluggat. Lagat mat, målat naglarna, ja you name it så har jag nog fixat och trixat med det också! Det är mysigt att vara hemma själv.

Men alltså hemma. Hemma hos oss finns det ett jäkla förråd av allt. Tvålar, duschtvål, schampo, balsam, mat, tvättmedel, diskmedel osv. Det är bara att (förlåt mamma för hur det låter) plocka av förråden - som aldrig verkar sina - när det tar slut inom respektive område. Nu å andra sidan: jag typ gråter när jag måste tvätta håret (vilket verkar infalla varje dag) och jag tar yttepytte av diskmedlet och so on. Varför tar allt slut så snabbt?! Vart tar det vägen? Jag tar ju så lite! En handtvål kan inte ta slut på två veckor, det är inte möjligt! Men hemma hos Mig är det tydigen möjligt. För jag kanske har ett tvångssyndrom som jag inte vet om. Tvätta händerna så ofta du kan, ett sånt syndrom. Men så är det ju inte. Gah.

Nu står en typ svinsexig MILF (helt objektiv iakttagelse) väderkvinna och visar vädret, i sin tighta röda kjol och uringade svarta partytopp. Slå det om du kan, Tone!! Men det ser ut att bli bra imorgon på eftermiddagen, det tackar vi fattiga studenter för, för det innebär att man bara kan sitta i parken, eller nej det går nog inte ändå för marken är typ helt impregnerad av regnet som aldrig tar slut. Ja i alla fall hoppas jag på en kostnadsfri dag imorgon. HAHAHA! Dream on!


Bonsoir!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0