Men det går så dåligt!!!

Shitty, shitty SHITTY dag!!!! Jag är på kasst humör, jag är trött, var jättehungrig men nu har jag bara ont i magen... Klag klag klag.

Sen så liksom går det dåligt i skolan, och jag vet varför: jag går dit med tänket att jag är så jävla mycket bättre än vad de andra är, men hallå, det är jag ju inte. Eller liksom bara lite. Men jag tänker typ att jag klarar av att diskutera utrikespolitiska händelser ungefär. Och när det visar sig att jag inte ens fattar hur man uttalar vissa ord då vill jag klubba ner mig själv. Precis lika mycket som jag vill klubba ner de andra när de är tröga. Så jag själv är alltså inget undantag.

Gaaah varför kan man inte bara operera in ett chip i hjärnan så att man kan ALLT. Jag är så dålig. Shame on me. Nu ska jag handla lite mat och jag hoppas att jag blir överkörd på vägen dit.

(Annars är allt toppen!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0