Kvällkväll

När jag kom hem efter att ha tagit en liten promenad med Anna, och efter det ätit lunch, så somnade jag. Helt tvärsomnade. Och så sov jag tills för en halvtimme sen! Det var himla skönt, men det blir ju lite märkligt, typ jaha kommer jag att kunna somna ikväll eller ska jag sitta vaken hela natten? Jag röstar för att jag kommer att tvärdäcka efter ett gäng vindruvor... Men det känns bra!

Imorgon om det är fint väder tänkte jag gå till antingen jardin public eller åka till den botaniska trädgården som finns på andra sidan floden. Det beror ju på vad man är upplagd för... Kanske får jag med mig Ännaaa!

Förresten var jag glad att jag gick ut idag! Först klädde jag på mig som jag brukar, typ långtröja, t-shirt, ulliskappa och halsduk. Typ tvärvände i dörren, det var varmt ute! Så jag tog av mig allt utom t-shirten (och byxorna) och tog på mig en liten vårjacka istället. Men kroouhooo jag måste ha en fin vårjacka! Tror jag ska köpa en marinblå som finns inne på Mériadeck. Men marinblått kanske är segt? Jaja skitsammaaaaa.

Anywho, jag och Anna gick till en gigantiskt, supermegastor kyrka som ligger här. Den har två torn, precis som i filmen och den var så ot-rol-igt vacker! Jag ville typ åka upp i tornen. Man kunde nog inte det. Nej men det är typ en katolsk kyrka och det finns nog så mycket som skrämmer mig med katolicmen men den här kyrkan gjorde det i alla fall inte! Väldigt vacker som sagt.

Ha det bra fellaah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0