Jag kör turiststilen

Hej!

Nu har jag precis kommit hem, har varit ute och gått i nästan två timmar. Jag gick först till Place de la victoir, mest för att liksom...ja ha sett det. Sen gick jag hela turistshoppinggatan upp, det tog typ hur lång tid som helst! Fanns maaaaahaaaassa affärer! Mycket smycken, skor, klänningar, underbara billiga vårjackor och miljoner andra grejer. Men jag köpte ingenting idag. Eller jo, en nässpray som verkar lite halvfarlig... man får inte ta mer än fyra gånger per dag och absolut inte mer än fem dagar i sträck. Det står att den är för barn också, men jag är inte så säker på att jag skulle injecera det i mitt barns näsa, med tanke på att det står att sprayen har gett små barn andningsstopp. Typ "oj, men kör hårt!". Skulle inte tro det...

Nu tänkte jag äta middag som bara ska vara sallad och sen plugga, dagens uppgift till imorgon är att skriva ett recept på en typisk rätt för vårt land. Jag ska ta köttbullar. Det är enkelt också! Tata!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0