Havet!

Idag var jag, Anna plus några till - några loooocals - vid Cap Ferret (ja hej stavning) och solade! Badning uteblev dock, isbitarna klirrade fortfarande i vattnet... Fast det fanns några modiga själar som trotsade känseln och gick ut och badade. Wierdos.

Sen gick vi till ett ställe och drack lite rose och tog en efterrät. Mycket trevligt! Jag kan ju inte säga att jag roade sällskapet något vidare eftersom att mina språkkunskaper inte är sååå utvecklade. Men en kille (sötsöt) sa att jag hade vackra ögon, och så sa han till sin typ-tjej att "jaaa jag kanske byter ut dig!" och jävlar vad sur hon blev! Hon kanske ville döda mig. Sen gick hon och klamrade sig fast vid killen. Men jösses! Vad finns det att oroa sig över? Han har ju uppenbarligen synfel.

I bilen på väg hem blev jag så kissnödig att jag trodde jag skulle dö. Alltså allvarligt. För jag kom på att senast jag hade gått på toaletten var vid elva-tiden på dagen, och nu var klockan åtta på kvällen. Så bilen fick stannas längs motorvägen där jag i lugn och ro kunde åtgärda mitt issue. Till andra (stackars) bilisters kanske förtret. Men nöden har liksom ingen lag. Så nu har jag kissat vid en fransk motorväg. Känns inte som om något man skriver på ett vykort?


Godnatt nu då! Jag är trött och solbränd och död så nu blir det inget mer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0