Dagar à la Blondinbella

Hej!

Jag känner att jag lever ett väldigt slappt liv! Måste bara säga det. Jag går upp, går till skolan, kommer hem eller äter lunch ute, träffar Anna, shoppar och fikar. "Mina största intressen är att shoppa och fika" hahaha! Men lite så är det. Liksom ingen ridning, inget hattande till Stockholms universitet, inget jobbande och andra åtaganden. Anna sa idag att vi kanske kunde gå ut lite på lördag och genast - precis som smärtreflexen - tänkte jag på om jag skulle rida/plugga/jobba. Nada. Rien. Även om det känns lite pantat så är det skönt att vara helt ledig! Yay!

image86

Veronica och Anna!!

image87

Fina parken i stan! Idag var det soligt så den var superfin och alla blommor luktade jättegott (ja jag är 65 igen) och det satt massa folk i gräset och solade. Mysigt!

Nu ska jag plugga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0